FAQS

Regelmatig gestelde vragen....

Regelmatig krijgen wij vragen van onze klanten die betrekking hebben op onze website.

Hier kunt u onze antwoorden vinden, zodat u uw bestelling snel kan afronden.
 
1. Moet ik een account aanmaken / registreren om te kunnen bestellen?
    
U moet bij ons zich altijd registreren alvorens u een bestelling kunt afronden.
    Dit doen wij om er zeker van te zijn dat uw bestelde producten ook daadwerkelijk bij u aankomen.
    Zodra u uw account heeft aangemaakt en verzonden, ontvangt u van ons via email een
    ACTIVATIE LINK, als u op de link klikt wordt de registratie afgerond en kunt u uw bestelling afronden. 
2. Worden de producten inclusief of exclusief BTW getoond?
    Op onze website worden alle prijzen inclusief BTW getoond, u kunt dit ook zien door de extra vermelding
    van (INCL.BTW) bij de prijzen, dit om misverstanden te voorkomen.
3. Wat is bestel minimum bedrag.
    Voor dat u een bestellingen kunt afronden moet deze altijd groter zijn dan Euro 5,00
   
 is dit bedrag lager dan kan er geen afrekening plaatsvinden, uw betaal opdracht zal dan geweigerd worden.
4. Betaal ik voor verzendkosten? 
    Bij aankopen v.a. €150 en gehuurde fluiten wordt kostenloos verzonden.
    Voor verzendingen onder dit bedrag wordt €6,50 in rekening gebracht.
5. Zijn mijn gegevens bij u ook beschermd?
    In verband met de privacy wet worden alle gegevens door ons appart beheerd. 
    Wij zullen nimmer uw gegevens aan derden bekend maken.
6. Wilt u een waardering uitbrengen over een product..?
    Hiervoor dient u eerst ingelogt te zijn voordat men een waardering kan uitbrengen.
    Heeft u nog geen account, dan graag eerst registeren.
7. Wat moet u doen als u besluit een huur/koop overeenkomst of huur overeenkomst te sluiten?
    Als u besluit een huur / koop overeenkomst aan te gaan met H&C Dwarsfluiten dan gaat het als volgt in zijn werk.
    Zodra u een keuze gemaakt hebt, kunt u in de "WEBWINKEL" uw product bestellen.
    Na afhandeling van deze bestelling met inbegrip van betaling moet u het juiste contract, ondertekend en voorzien
    van uw NAW-gegevens naar ons toe zenden / e-mailen.
    Na ontvangst van dit ondertekende contract zullen wij zo snel mogelijk het door u bestelde product naar u toe zenden.
    Bij elke optie is een mogelijkheid het juiste formulier te downloaden.
8. Heeft u een vraag over een product?
    Gebruik hiervoor de menu optie CONTACT, u kunt hier uw gegevens en vraag invoeren.